czwartek, 29 sierpnia 2013

Back to School - Moje obawy

Taki sam post zrobiła Wiktoria na swoim blogu :)

Jakie są moje obawy związane z tym rokiem szkolnym? Czytajcie niżej :)



matematyka - matematyczka (nasza wychowawczyni) uświadomiła nam, że w tym roku w ramach przygotowania do egzaminu gimnazjalnego będzie nam robiła co dwa tygodnie test próbny (pisany prawdopodobnie przez nią, a ona daje naprawdę trudne zadania) a do tego dojdą jeszcze testy po rozdziałach (z matmy) :C

testy - teraz będą jeszcze gorsze niż w tamtym roku, a co za tym idzie, będzie więcej nauki i mniej czasu dla siebie :c

egzamin gimnazjalny - co tu dużo mówić, już teraz się boję, a co dopiero będzie przed egzaminami, jestem mega zdenerwowana, bo boję się, że będzie bardzo trudny :(

bierzmowanie - to chodzenie co tydzień do kościoła, różańce, roraty itp. a potem zdawanie jakiś testów przed bierzmowaniem, na szczęście w mojej obecnej parafii jest tylko rok przygotowania, bo w mojej wcześniejszej były 3

zakończenie - boję się zakończenia, bo to oznacza, że w przyszłym roku będę szła do liceum, będę musiała pożegnać się z S. i L. (i paroma innymi osobami) i nie będziemy mogły widywać się od poniedziałku do piątku, nie będzie naszych odpałów, już mi smutno gdy myślę o rozstaniu ;c

angielski - w tym roku szkolnym (w czerwcu) prawdopodobnie będę zdawała First'a, mam nadzieję, że zdam, ale wiadomo obawy związane z tym są :c

przyszłość - słyszałam, że mój rocznik będzie pisał matury w lipcu, nie wiem czy to prawda, ale to jest chore i boję się na samą myśl, że tak będzie :c

blog - boję się, że z uwagi na tyle nauki odpuszczę pisanie bloga, chociaż mam nadzieję że to niemożliwe, bo to mój pierwszy blog, który ma tyle obserwatorów i tyle wyświetleń (każdy inny okazywał się klapą), tak więc trzymajcie kciuki za mnie i za bloga :3

To jak na razie wszystkie moje obawy dotyczące roku :)


Małe info: 
- Dziękuję za 71 obserwatorów i ponad 1500 wyświetleń. To bardzo motywuje, a motywacja w tym roku szkolnym będzie mi bardzo potrzebna :)
- Dzisiaj włączam moderację komentarzy, ponieważ tak będzie łatwiej mi wszystkie przeczytać i będę miała pewność, że żadnego nie ominęłam (każdy napisany przez was komentarz pojawi się na blogu, nieważne czy pozytywny czy negatywny :) )

A jakie są wasze obawy? :)

Pozdrawiam, zapraszam do komentowania i subskrybowania bloga :D 
:***

środa, 28 sierpnia 2013

Back to School - fryzury :>

Hejka :)
Dzisiaj kilka inspiracji fryzurowych "do szkoły" - czyli takich, których zrobienie nie powinno zająć dużo czasu ;D











Mi każda się bardzo podoba (dlatego tu się znalazła). Mam nadzieję, że te zdjęcia kogoś również zainspirują :) Szczerze mówiąc to mi w szkole najwygodniej jest we włosach upiętych, ale jest tu kilka cudownych fryzur, że może się przekonam do rozpuszczonych :D

To na tyle :D 
Ja spadam jeść kolację (znowu tłusto :| ) - kiełbaskę w plasterkach odsmażaną na patelni.. zdjęcia nie będzie :c
Zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz :)
Papa :***

wtorek, 27 sierpnia 2013

Facebook i ask

Hej :)
Na samym początku chcę podziękować za ponad 50 subskrypcji i ponad 1000 wyświetleń. To mnie bardzo motywuje do dalszej pracy :)
Wczoraj i dzisiaj pracowałam nad paroma rzeczami, a mianowicie założyłam fanpage na facebooku (http://www.facebook.com/onlygrapeblog) i aska (http://ask.fm/onlygrape). Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do polubienia fanpage'a, bo tam będą pojawiały się informacje dotyczące postów, ale nie tylko :)
Na asku możecie zadawać mi pytania. Chętnie na nie odpowiem :)

Zdjęcie gofrów (z bitą śmietaną i malinami) , które miałam wczoraj na kolację :3



To wszystko co chciałam wam powiedzieć. Jeszcze raz dziękuję za subskrypcje i wyświetlenia :)
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników.
Paa :***

niedziela, 25 sierpnia 2013

Mały haul :D

Małe info: Po prawej stronie bloga macie ankietę, jeśli możecie zagłosujcie. To dla mnie bardzo ważne :)
-----
Hej :D
W piątek byłam z mamą na zakupach. Po 3 godzinach miałam już dość, nogi odmawiały mi posłuszeństwa. Do tego na obiad był okropny kebab (kupowany właśnie tam :c) bleh... Ale post nie o kebabie, tylko o zakupach :D
Długa spódnica <3 Była jeszcze miętowa (zastanawiałam się właśnie nad nią), biała i czarna. 
Kosztowała równo 50 zł :)

Sukienka (to złote co wisi przewieszone to pasek do tej sukienki). 
Kosztowała 39 zł 

Nie wiem jak nazywa się to koronkowe coś xD. Ale bardzo mi się podoba ^_^
Kosztowało 48 zł 


Przód

Tył białej bluzki. Która jest na mnie troszkę za duża, ale co tam XD 
Kosztowała 19 zł 


I buty do szkoły ;D 
Kosztowały 16 zł

To wszystko co kupiłam :D
------
Chciałam dzisiaj zrobić kokosanki, ale coś mi się z cukrem stało i nie wyszły. A mam taką ochotę na kokosanki ;c. Jeśli znacie jakiś sposób na kokosanki to napiszcie w komentarzach. Bo może wypróbuję :D

To wszystko :D 
Zapraszam do subskrybowania i komentowania :D
:***


sobota, 24 sierpnia 2013

Liebster Blogger Award (po raz drugi ;D)

Za nominację dziękuję aga♥. To już drugi raz :D

Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów, początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez ciebie osobom. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A.!!! Nominowane osoby powinny zaobserwować bloga osoby, która ją nominowała.

Odpowiedzi na pytania:
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Znaleźć swoją drugą połówkę, mieć 2 dzieci, być szczęśliwą i mieć jak najmniej problemów <3


2. Kiedy jesteś szczęśliwa?
Kiedy bliscy mi ludzie są szczęśliwi :)

3. Co poprawia Ci humor?
Spędzanie czasu z przyjaciółmi, zakupy, muzyka, książki, nutella. Jest ogromna ilość takich rzeczy ;D

4. Co nadaje Twojemu życiu sens?
Muzyka, przyjaciele i rodzina <3

5. Jakie jest twoje życiowe motto?
"Provehito in Altum"


6. Ulubione miejsce w którym lubisz przebywać?
Mój pokój, a najlepiej to pod kołdrą, z telefonem, słuchając muzyki ^_^

7. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
Seria "Ja, diablica" i jeszcze jedna, której tytułu niestety nie pamiętam ;c 

8. Twoje ulubione słowo?
Ostatnio ciągle, gdy rozmawiam z koleżanką mówię "trolololololo" XD 


9. Rzecz bez której nie potrafisz się obejść? 
Telefon <3

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Kieruję się w stronę medycyny. Myślę nad chirurgią ;)

11. Czego najbardziej się boisz?
Są dwie takie rzeczy:
- samotności
- pająków

Ten wygląda przyjaźnie, ale inne NIE :C

Moje pytania:
1. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
2. Jaki był powód założenia twojego bloga?
3. Masz jakieś zwierzę?
4. Masz jakąś fobię?
5. Ulubiona potrawa?
6. Najważniejsze rzeczy w twoim życiu to...?
7. O czym marzysz?
8. Ulubiony owoc?
9. Trafiasz na bezludną wyspę. Możesz zabrać maksymalnie trzy rzeczy. Jakie to rzeczy?
10. Jakie jest twoje hobby?
11. Jakie są twoje plany na przyszłość?

Moi nominowani:

czwartek, 22 sierpnia 2013

Mała informacja :D

Witajcie ;)
Dziękuję wam za 26 obserwatorów i 670 wyświetleń ^_^ (przedwczoraj mojego bloga wyświetlono 225 razy ^_^). Dziękuję wam baaardzo <3
----
Teraz mała informacja.
Jak już pewnie zauważyliście, notki pojawiają się codziennie. Jednak w ciągu roku szkolnego nie będzie to możliwe, ponieważ po moich normalnych zajęciach będę uczęszczała na dodatkowy angielski - dwa dni w tygodniu, do tego trzeba doliczyć powrót do domu, odrabianie lekcji i naukę, a po takim dniu jestem bardzo zmęczona. Oczywiście, jeśli wydarzy się coś ciekawego to poświęcę trochę swojego czasu na napisanie notki. Jednak będą one pojawiały się rzadziej. Postaram się aby notki były dodawane co 2-3 dni :)
----
Jeżeli macie jakieś pomysły na posty, to piszcie w komentarzach :D
----

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za 26 subskrybentów i 670 wyświetleń ^_^

Zapraszam do subskrybowania i komentowania :D
;***

środa, 21 sierpnia 2013

Back to School - haul

Hej :)
Dzisiaj byłam z mamą w sklepie i kupiłam kilka drobiazgów do szkoły. A oto one :D

Tutaj wszystkie rzeczy razem wzięte ;D

Teczka ze ślimakiem xD
Planowałam kupić jakąś normalną, ale żadnej nie było, dlatego wybór padł na teczkę ze ślimakiem (3 gimnazjum i ślimak na teczce xD )

Piórnik. Tak naprawdę piórnik mam, ale ten będzie używany gdy nie będzie mi się chciało nosić mojego normalnego piórnika, tzn. gdy będzie mniej lekcji, a ja będę mieć książki w torbie, a nie w plecaku)

Co tu dużo mówić? XD

Dwa korektory, bo jeden zazwyczaj w kwietniu mi się kończy xD 

Taśma klejąca ^_^

Ołówki, były jeszcze czerwone i niebieskie ;D

Dwie gumki :>

Pewnie niektórzy pomyślą "A gdzie zeszyty"? Już wyjaśniam.W tamtym roku kupiłam przypadkiem zbyt dużo zeszytów, których i tak nie wykorzystałam, dlatego też je mam na ten rok (jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądają, to pokażę w notce o moich rzeczach do szkoły :P). Długopisy mam, dlatego też ich nie kupowałam, przyrządy geometryczne również posiadam :D
Jeżeli chodzi o ceny, to każda rzecz kosztowała nie więcej niż 3 złote ;D

To jak na razie wszystko ;D 
Zapraszam do subskrybowania i komentowania - to bardzo motywuje do dalszej pracy :)
:**

wtorek, 20 sierpnia 2013

Versetile Blogger Award

Versetile Blogger Award

Nominowała mnie Charlotte Stewart

Regulamin:
-Podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry
-Pokazać na blogu nagrodę Versetile Blogger Award
-Ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
-Nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
-Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

7 faktów o mnie:
1. Boję się pająków
2. Mam starszego brata
3. Kocham konie
4. Uwielbiam nutellę (^_^)
5. Uwielbiam czytać książki
6. Mam często ochotę zrobić coś pożytecznego, ale jestem leniem i po chwili ta ochota mi mija
7. Mój nastrój zależy od pogody - gdy jest pochmurno, wszystko mnie boli, jestem smutna, a gdy świeci słońce to czuję się bosko i jestem szczęśliwa.

Moi nominowani:
http://carolllines.blogspot.com/
http://be-yourself-fashion.blogspot.com/
http://babeczka-blog.blogspot.com/
http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/
http://gaagner.blogspot.com/
http://fucklifex33.blogspot.com/
http://crazy-life-by-angelika.blogspot.com/
http://ewherever.blogspot.com/
http://nastolatkatoja.blogspot.com/
http://caila-cailaa.blogspot.com/
http://onelife-onesize.blogspot.com/

Tak, wiem nie jest ich 15 XD

To tyle na dzisiaj. Zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
;***

Liebster Blogger Award

Za nominację a zarazem włączenie do gry dziękuję Charlotte Stewart.

Liebster Blogger Award

Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów, początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!

Moje odpowiedzi na pytania:
1. Czy wierzysz w życie pozaziemskie?
Pewnie w jakiejś odległej galaktyce coś jest, ale nie dam sobie głowy uciąć :)

2. Jaki był powód założenia Twojego bloga?
Od dawna uwielbiałam czytać blogi, któregoś dnia postanowiłam sama go założyć, jednak każdy jaki powstał okazywał się niewypałem i usuwałam go. Zrobiłam sobie przerwę. Po kilku miesiącach pomyślałam sobie, że może spróbuję jeszcze raz. I tak oto jestem tutaj ;D
Moim marzeniem jest być kiedyś rozpoznawaną, nie chcę sławy jaką mają aktorzy, ale żeby być taką jedną znaną blogerką c;

3.Jaki jest tytuł Twojej ulubionej książki, i dlaczego akurat ta?
Mam 4 ulubione książki:
Saga 3 książek "Ja, diablica" uwielbiam te książki, ponieważ jest w nich dużo zabawnych sytuacji i dialogów. Nie da się opisać tej książki słowami, trzeba ją po prostu przeczytać :D
I jedna książka, której tytułu nie pamiętam - jest to romans, ale nie taki "typowy". Jest w tej książce coś magicznego. Przeczytałabym tą książkę jeszcze raz, ale tytułu nie pamiętam (była pożyczona z biblioteki).

4. Jakie jest Twoje miłe wspomnienie z wczesnego dzieciństwa?
Gdy dziadek się mną opiekował podczas nieobecności rodziców <3

5. Do dyspozycji masz czerwoną farbę, nadgryziony, ale masywny kij i wypaloną świeczkę zapachową. Co z nimi robisz?
Um... hm. Świeczkę wącham albo wyrzucam (w zależności od zapachu xD). Kij zanurzam w farbie i mam czerwony kij (łaaa ^_^). A resztką farby się sztacham, bo lubię zapach farby :D

6. Jak wygląda twój pokój?
Mój pokój jest jeszcze w fazie obróbki (jak to brzmi...), ponieważ niedawno się przeprowadziłam i jest w nim dosłownie wszystko (pamiątki, pluszaki, książki itp, itd )



7. Jak sądzisz, po co jest życie na ziemi?
Um... życie na ziemi jest po to, by coś jednak się działo.Bo gdyby nie było życia to Ziemia, byłaby planetą jak każda inna. A czemu akurat na Ziemi? Ponieważ to jedna z niewielu planet, na której potrafimy przetrwać... (nie wiem czy te słowa oddały to co tak naprawdę myślę, ale ok XD)

8. Czym dla ciebie jest przyszłość?
Przyszłość jest dla mnie czymś nieznanym. Ponieważ w przyszłości wszystko może się wydarzyć. Moje plany mogą się powieść i będę wtedy szczęśliwa, jednak może zdarzyć się też coś co zmieni moje życie i moje plany się nie zrealizują. Przyszłość to wielka niewiadoma, tak samo jak teraźniejszość, ponieważ teraz może stać się wiele dobrego lub złego. Takie jest moje zdanie :))

9. Jak widzisz świat za tysiąc lat?
To zależy, jeśli nadal będą ludzie, którzy nie dbają o przyrodę to na pewno nasz świat będzie zaśmiecony. Jeśli jednak coś zaświta w głowach ludzi, by dbać o przyrodę, ponieważ to dzięki niej żyjemy to świat będzie piękny ;))
A tak ogólnie to świat wyobrażam sobie jako ludzi, którzy pracują przez komputery. Mają swoje roboty, które wykonują za nich prace (biurowe, papierkowe, domowe itp.) Coraz to nowsze nowinki technologiczne itp.

10. Masz jakiś swój Cichy Kącik?
Tak, mam :)

11. Co myślisz o moim blogu?
Uważam, że jest bardzo fajny. Ciekawie piszesz i robisz ładne zdjęcia :))

Moje pytania:
1.Wolisz książkę czy film? Dlaczego?
2. Trafiasz na bezludną wyspę. Możesz zabrać maksymalnie trzy rzeczy. Jakie to rzeczy?
3. Masz rodzeństwo?
4. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
5. Znajdujesz złotą rybkę, masz 3 życzenia. Czego sobie życzysz?
6. Spódnica czy spodnie?
7. Do której klasy chodzisz?
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
9. Jakie są twoje plany na przyszłość?
10. Jakie jest twoje hobby?
11. Czy uważasz, że aktywność fizyczna jest potrzebna? Dlaczego?

Moi nominowani:
http://carolllines.blogspot.com
http://be-yourself-fashion.blogspot.com
http://babeczka-blog.blogspot.com
http://hermionegrangerstyle.blogspot.com
http://gaagner.blogspot.com
http://fucklifex33.blogspot.com
http://crazy-life-by-angelika.blogspot.com/
http://ewherever.blogspot.com/
http://nastolatkatoja.blogspot.com
http://caila-cailaa.blogspot.com
http://onelife-onesize.blogspot.com/

Trudno było mi wybrać 11 początkujących blogów, dlatego są tutaj też blogerzy już bardziej doświadczeni ;)

Dzisiaj (ew. jutro) pojawi się notka z Versetile Blogger Award :)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Poniedziałkowe pierogi

Poniedziałek. Nie lubię poniedziałków -,-
Nic szczególnego dzisiaj nie zrobiłam - typowa Angela ;D
Chyba, że liczy się pomoc mamie w obieraniu ogórków i pieczeniu ciasta (ze śliwkami ;3) zrobiłabym zdjęcie, ale: 1 - rozładował mi się akumulator w aparacie; 2 - mam lenia i nie chce mi się iść do ciasta, by cyknąć zdjęcie na ostatnim 0,5% akumulatora XD
Miałam jechać z mamą do sklepu po rzeczy do szkoły, ale mamie się nie chciało i pojedziemy prawdopodobnie w środę. Dlatego też spodziewajcie się w środę/czwartek postu z haulem do szkoły ;)
Pogoda niezbyt fajna, więc siedzę w domu i oglądam filmiki na youtubie (w tym momencie męczę SabsBeauty).


Żeby notka nie była nudna dodaję zdjęcie pierogów z mięsem (które jadłam ok. godzinę temu)

W tle mój blog ;D

Mniam <3

To na tyle z dzisiejszej notki ;3
Zapraszam do subskrypcji i komentowania ;D
:***

OOTD #1

Dzisiaj mały OOTD :)
Zdjęcia robione przez kuzynkę Paulę (Babeczkowo) więc może nie są super, ale są - to najważniejsze :P


Bluzka - New Yorker 10 zł  

Spodnie - rynek (nie pamiętam ceny XD)

 Koturny - CCC ok. 65 zł 

Co do butów, było to moje pierwsze wyjście w nich i muszę powiedzieć, że są bardzo wygodne. Są trochę ciężkie, ale nie jest to ich wada, a uważam nawet że zaleta, bo wydaje mi się że są stabilniejsze dzięki temu.

Taki krótki OOTD, bo obiecałam :)

To wszystko w tej notce :)
Zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
;***

niedziela, 18 sierpnia 2013

Większe zmiany :D

Hejka :)
Dzisiaj zmieniłam tło mojego bloga i nagłówek (teraz tak na niego patrzę i wydaje mi się jakiś dziwny... no trudno).
Dodałam również planowaną listę postów, które pojawią się na blogu :) Jeśli macie jakiś pomysł na post to śmiało piszcie w komentarzach, a jeśli mi się spodoba to dopiszę go do listy :)
Dodatkowo pozmieniałam kolory: linków i tytułu posta. 
W przeciągu kilku dni zajmę się playlistą. Robię listę piosenek które się tam znajdą. Jeśli macie ochotę napiszcie w komentarzu tytuł i autora piosenki, którą chcecie usłyszeć na blogu :))
Jutro ok. godziny 13 pojawi się OOTD ;)

A tu mój nowy nagłówek :))



To na tyle z dzisiejszych nowinek.
Zapraszam do subskrybowania i komentowania ;>>
;***

sobota, 17 sierpnia 2013

Minimalne zmiany + krótki post.

Cześć :)
Dzisiaj dodałam kilka dodatków do bloga (aż 2).
1) playlista - jedyny kolor jaki pasuje ;c
2) zmieniony kursor - uwielbiam <3
-----

Dzisiaj nic ciekawego się nie wydarzyło. Jutro może pojawi się outfit :D
A tymczasem dodaję zdjęcia White Terrier'a z internetu, ponieważ nie mam żadnego ogarniętego zdjęcia na komputerze :P


Znalazłam zdjęcie kwiatka, dodane na mojego drugiego bloga (Angel Photosy). Uwielbiam je <3


To na tyle z dzisiejszej notki.
Pozdrawiam, zapraszam do subskrybowania i komentowania.
;***

piątek, 16 sierpnia 2013

Botanik i Zabójcza Kaczka ^_^

Wczoraj byłam z koleżanką w botaniku. Półtora miesiąca się nie widziałyśmy.  Ale dzisiaj nie o niej. Było bosko w Botaniku. Prawie swoje ulubione sandałki zepsułam, ale co tam. Mam kilka ślicznych zdjęć, jestem na nich ja, dlatego też niestety nie pokażę ich. Ale może w przyszłości. Przy stawie/jeziorze/zbiorniku z wodą (niepotrzebne skreślić) był głaz, na którym robiłyśmy sobie zdjęcia. A zaraz przy głazie była kaczka, której się bałam (mam jej zdjęcia).
Pozdrawiam pana, który mówił nam jak zwabić motyle: dojrzałym serem i miodem. Pozdrowienia również dla dwóch pań. Dla pierwszej, która zaczęła się modlić gdy zobaczyła koleżankę pod McDonald'em (koleżanka ubrana na czarno, z torbą z naszywkami Metallica'y, Slayer'a itp.). Dla drugej, która chciała nam dać tekst o sensie życia. To był fajny dzień, ale długo chodziłyśmy i mnie nogi bolały.
A dzisiaj siedzę sobie u babci, piszę posta i bateria w laptopie zaraz mi padnie. Wracam prawdopodobnie za kilka dni przy okazji przywożąc kuzynkę do siebie. Planuję zrobić jakąś normalniejszą sesję na bloga (tak, mam drugiego bloga, który ostatnio wrócił do żywych: http://angelphotosy.blogspot.com ). Nic ciekawego się nie dzieje. Może później poproszę kuzynkę, żeby zrobiła mi zdjęcia to dodam stylizację.

Spodziewajcie się jutro kolejnego posta. Tym razem z  L.B.A. i V.B.A (nominowała mnie chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com).
Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam oraz zapraszam do subskrypcji i komentowania :)

A tu zdjęcie Zabójczej Kaczki: 


I jej wspólników:

wtorek, 13 sierpnia 2013

Przedstawienie :D

Hej. Nazywam się Angelika, ale na blogu będę pisać pod pseudonimem Grape.
Może coś o mnie?
Mam 15 lat.
Lubię fotografować (wszystko :3), jeździć konno, czytać, przeglądać czyjeś kosmetyki i piórniki itp.
Blog będzie o wszystkim i o niczym XD
Tzn. moda, kosmetyki, fryzury, książki, zakupy, recenzje i mini pamiętnik.
Postaram się wrzucać posty regularnie. Od września ustalę sobie jakiś dzień (lub kilka) w tygodniu kiedy będą pojawiać się posty :)
To chyba wszystko.
Zapraszam do subskrypcji bloga i komentowania go :)